Organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów w ramach realizacji projektu Schematom STOP
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://opatow.pcpr.info/ogloszenie-o-zamowieniuwszczeciu-postepowania
Opatów: Organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów w ramach realizacji projektu Schematom STOP
Numer ogłoszenia: 163062 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie , ul. Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8684409, faks 15 8684409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pcpr.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów w ramach realizacji projektu Schematom STOP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. szkoleń: 1. Kurs Technolog robót wykończeniowych , ubezpieczenie NW w trakcie trwania wsparcia-część praktyczna realizowana w mieszkaniach rodzin plus zakup materiałów . 2. Warsztaty kulinarne dla 10 kobiet połączone z prezentacją i degustacją przygotowanych potraw dla wszystkich uczestników projektu plus dojazd 3. Indywidualne warsztaty z zakresu Fotografowania wraz z praktykami min. 1 miesiąc .Organizator zapewni niezbędne narzędzia i materiały do przeprowadzenia warsztatów plus zajęcia praktyczne plus album . W ramach zajęć zostanie zrobionych 10 albumów na rodzinę. 4. Usługa coachingu rodzinnego z dojazdem trenera do rodziny 5. Warsztaty z treningu radzenia sobie ze stresem 6. Warsztaty z języka angielskiego dla dzieci/zajęcia wyrównawcze z dojazdem nauczyciela do domu rodziny 7. Zatrudnienie instruktora do przeprowadzenia warsztatów komputerowych dla dzieci 8. Wyjście integracyjne do instytucji kulturalnych - kino- Kielce, Starachowice - dojazd, bilet, wyżywienie. 9. Wyjazd rodzinny na basen (Baćkowice i Ożarów) połączony z nauką pływania. Zakup strojów kąpielowych plus catering plus dojazd plus ubezpieczenie NW plus opiekun plus bilet wstępu plus opłata instruktora. Razem 5 wyjazdów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum: -2 szkolenia grupowe związane z budownictwem -2 szkolenia grupowe związane z gastronomią -2 warsztaty z psychologiem Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 8 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 100.000,00 tysięcy złotych. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dowód potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna za równoważną usługę szkoleniową pod względem programowym jeżeli w jej zakresie będzie zrealizowany program pod względem tematycznym i czasowym w 70% zgodny z programem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z wykazanych usług szkoleniowych jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych szkoleń (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie należy przedłożyć: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Zadanie 1: Kursy zawodowe osób pełnoletnich Technolog robót wykończeniowych 1.Taczki-1 2.Drabiny-1 3.Młot pneumatyczny.-1 4.Betoniarka-1 5.Rusztowanie typ warszawski.-1 kpl. 6.Sprzęt drobny (łopaty, packi, kielnie, poziomice, łaty, wałki, pędzle, szpachelki, wiadra itp.).-1 kpl. Warsztaty kulinarne 1.Pracownia gastronomiczna umeblowana i wyposażona m.in. w umywalki, stoły robocze, chłodziarko-zamrażarkę, kuchnię elektryczną z piekarnikiem, frytkownicę, krajalnicę, mikser, ekspres do kawy, mikrofalówkę, garnki nierdzewne, sztućce, serwisy kawowe i obiadowe, blachy do pieczenia, durszlaki, sitka, misy, tace, obrusy, serwety itp. 1 Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na warsztatach i szkoleniu został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC (minimalne wymagania lokalowe to jedna sala dydaktyczna dla minimum ilości osób wskazanych na kursie/szkoleniu oraz jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa sanitariaty WC (żeński i męski). Wykonawca jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą dokument (np. umowa najmu), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Na potwierdzenie należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie w prowadzeniu szkoleń należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym lub cyklu kształcenia - np.: semestr w szkole, cykl wykładów, zrealizowanym w ciągu ostatnich 2 lat o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 1.Technolog robót wykończeniowych-Minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń na kierunkach budowlanych nabytym w ciągu ostatnich 2 lat. Wskazane osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe budowlane. Minimum 2 osoby muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne. 2.Warsztaty kulinarne-Minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń gastronomicznych Minimum 1 musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe gastronomiczne. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne 3.Warsztaty z języka angielskiego-1 nauczyciel, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, minimum 2 - letni staż pracy lub posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy 4.Warsztaty komputerowe dla dzieci-1 nauczyciel, wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 2 - letni staż pracy pedagogicznej, posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 20
- 3 - Certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.pcpr.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OPATOWIE z siedzibą w: ul. H. Sienkiewicza 17, 27 - 500 Opatów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. 507.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. Pilotaż współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie