Dostawa samochodu ciężarowego – ciągnika siodłowego 6x2 oraz naczep (2 szt.) z ruchomą podłogą dociągnika siodłowego

Strona internetowa na której znajduje się Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

http://www.bip.pgo.kielce.pl/o,151,Przetarg_nieograniczony_Dostawa_samochodu_ciezarowego_ciagnika_siodlowego_6x2_oraz_naczep_2_szt__z_ruchoma_podloga_do_ciagnika_siodlowego.html

Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/9
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:224988-2015:TEXT:PL:HTML
Polska-Kielce: Pojazdy silnikowe do transportu towarów
2015/S 123-224988
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.ul. Mielczarskiego 51Osoba do kontaktów: Sławomir Wnuk25-709 KielcePOLSKATel.: +48 667148420E-mail: jrp.pgo.kielce@gmail.comFaks: +48 413460373
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.pgo.kielce.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Środowisko
Inny: usługi związane z utylizacja odpadów
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa samochodu ciężarowego – ciągnika siodłowego 6x2 oraz naczep (2 szt.) z ruchomą podłogą dociągnika siodłowego.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Dostawy
Kupno
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/9
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Przedmiotzamówienia należy dostarczyć na adres: Składowisko Odpadów w Promniku, gm. Strawczyn, Promnik, ul. Św.Tekli 62, 26-067 Promnik.
Kod NUTS PL331
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Dostawa samochodu ciężarowego – ciągnika siodłowego 6x2 orazDostawa naczep (2 szt.) z ruchomą podłogą do ciągnika siodłowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34130000, 34223100
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Zadanie 1- Dostawa samochodu ciężarowego – ciągnika siodłowego 6x2
Ciągnik siodłowy
Podwozie:
1. 6x2 (2-osiowe, 6-kołowe – 2x2 koła na tylnej osi)
2. Wysokość – dostosowana do naczepy typu walking-floor
3. Zawieszenie – nacisk max. na oś min. 13 Mg
Siodło o wys. 1150 mm:
4. Atestowane obciążenie max. siodła – 36 Mg
5. wyposażone w integralny układ smarowania i czujnik podczepienia naczepy
Układ kierowniczy:
6. aktywny, wspomagany z korektą dynamiczną
Hamulce:
7. tarczowe z EBS i ESP,
8. wspomaganie przy ruszaniu pod górę,
9. automatyczne zwalnianie hamulca postojowego,
10. automatyczny hamulec postojowy naczepy,
11. zwalniacz hydrodynamiczny,
12. światła hamowania awaryjnego
Napęd:
13. Paliwo – olej napędowy bezsiarkowy
14. Moc silnika ≥450 KM
15. Norma emisji – EURO 6
Skrzynia biegów:
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/9
12-biegowa skrzynia biegów ze zmianą zakresów i półbiegami oraz zautomatyzowanym układem zmianybiegów wyposażona w:
16. kompaktowy zwalniacz,
17. przystawkę odbioru mocy,
18. pompę awaryjnego wspomagania układu kierowniczego
19. chłodnicę oleju.
Pozostałe wymagania:
20. kabina dzienna,
21. tapicerka tekstylna/winylowa,
22. fotel kierowcy odchylany ze składanym oparciem, regulacją wysokości i położenia wzdłużnego, regulacjąpodparcia części lędźwiowej oraz pochylenia fotela,
23. min. 4 kamery obserwacyjne z wyświetlaczem 7”, w tym kamera cofania,
24. automatyczny układ klimatyzacji,
25. czujnik deszczu,
26. alternator,
27. elektrycznie podgrzewane i sterowane lusterka zewnętrzne,
28. centralny zamek sterowany zdalnie,
29. alarm przeciwwłamaniowy,
30. zdalnie sterowany główny wyłącznik prądu,
31. aktywne reflektory bi-ksenonowe.
Uwaga: Całość wyposażenia winna odpowiadać kompletnej, katalogowej wersji wyposażeniowej łączniez firmowym/dealerskim katalogiem opcji/akcesoriów dodatkowych, co oznacza że w przypadkach niewyszczególnionych wymagane jest co najmniej katalogowe wyposażenie standardowe oraz opcjonalne o ilekatalogowo towarzyszy opcjom wymaganym wskazanym powyżej w ramach pakietów wyposażeniowych,
Zamawiający rezerwuje sobie prawo do ustalenia/wyboru pozostałych parametrów/opcji zgodnie z oficjalnymkatalogiem dostawcy w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany podać link oficjalnej strony internetowej do pobrania katalogu oferowanegopojazdu, a w ofercie wskazać odniesienia do tego katalogu w zakresie spełniania wymagań z poz. 1÷31
Wymagane kryteria oferowanego pojazdu:
— zużycie energii (wyrażone w MJ/km – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) w cyklu łączonym wg.procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych – nie większe niż 14,50 MJ/km
— emisja CO2 (wyrażona g/km z dokładnością do pełnego grama) wartość w cyklu łączonym (wartośćuśredniona) – nie większa niż 10 000 g/km
— emisja zanieczyszczeń – EURO 6
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w granicach do 100 km od granic administracyjnych m. Kielce.
Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdówporuszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20.6.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( teks jednolity Dz. U. z 2005r. nr 108, poz. 908 z p. zm.) oraz rozporządzeńwykonawczych do tej ustawy w tym posiadać homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchudrogowym.
W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymogi wynikające z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrówz 10.5.2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórychrodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 96, poz. 559)
Zadanie 2 – Dostawa naczep (2 szt.) z ruchomą podłogą do ciągnika siodłowego
Naczepa (2 identyczne szt.)
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/9
Model:
32. zarejestrowany i dostępny w centralnej bazie Instytuty Transportu Samochodowego w Warszawie
33. typu „walking floor”
34. pojemność min. 90 m²
Podwozie
35. 3-osiowe 6x3
36. dostosowana do wysokości siodła ciągnika 1150 mm,
37. rama stalowa cynkowana i malowana,
38. zawieszenie – nacisk max. na oś min. 8 Mg, na czop – min. 12 Mg
Hamulce:
39. tarczowe z EBS,
40. przyhamowywanie na zakrętach,
41. wspomaganie przy ruszaniu – dociążanie siodła ciągnika na śliskiej nawierzchni,
42. automatyczny hamulec postojowy naczepy,
Ruchoma podłoga:
43. Napęd – hydrauliczny wyposażony w miernik układu
44. akceptowalny (również w ramach gwarancji) wjazd wózkiem widłowym lub "paleciakiem" na listwy podłoginaczepy.
Dach:
45. wodoszczelny, otwierany i zamykany mechanicznie
46. sterowanie zamykaniem/otwieraniem dachu z ziemi lub bezprzewodowo,
47. napęd elektryczny lub hydrauliczny,
Pozostałe wymagania:
48. założone opony zimowe, komplet opon letnich „luzem”
49. rampy najazdowe o nośności dostosowanej do wózka widłowego 1,5Mg,
50. ściany boczne malowane z grafiką i napisami wg indywidualnego projektu 5-cio kolorowego,
Uwaga: Całość wyposażenia winna odpowiadać kompletnej, katalogowej wersji wyposażeniowej łączniez firmowym/dealerskim katalogiem opcji/akcesoriów dodatkowych, co oznacza że w przypadkach niewyszczególnionych wymagane jest co najmniej katalogowe wyposażenie standardowe oraz opcjonalne o ilekatalogowo towarzyszy opcjom wymaganym wskazanym powyżej w ramach pakietów wyposażeniowych,
Zamawiający rezerwuje sobie prawo do ustalenia/wyboru pozostałych parametrów/opcji zgodnie z oficjalnymkatalogiem dostawcy w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy.
Wykonawca jest zobowiązany podać link oficjalnej strony internetowej do pobrania katalogu oferowanegopojazdu lub załączyć katalog w ofercie, a w ofercie wskazać odniesienia do tego katalogu w zakresie spełnianiawymagań z poz. 32÷50.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w granicach kraju.
Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdówporuszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20.6.1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2005r. nr 108, poz. 908 z p. zm.) oraz rozporządzeńwykonawczych do tej ustawy w tym posiadać homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchudrogowym.
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/9
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 23.8.2015. Zakończenie 16.11.2015
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
8. Wymagania dotyczące wadium
8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcyzłotych), wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr rachunku: 12 1130 11920027 6155 2420 0001 z dopiskiem „Wadium i nr postępowania”.
8.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.5 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lubunieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i zzastrzeżeniem ust. 4a.
8.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływemterminu składania ofert.
8.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium napodstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
8.8.1. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.8.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczynleżących po jego stronie. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5,lub informacji o tym,, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o którejmowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejsza;
8.8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
1. Zapłata ceny nastąpi po otrzymaniu przez Kupującego faktury VAT, przelewem na konto bankoweSprzedającego wskazane w fakturze.
2. Kupujący dokona zapłaty w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/9
7.5 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółkicywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
7.5.1 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku zpowyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustaleniapodmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
7.5.2 W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy podlegają sumowaniu.
7.5.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawyart. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 7.2.2 W celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,wykonawca złoży:
— oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt.10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert –w odniesieniu do podmiotówzbiorowych,
— aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert,
— aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
— aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7.2.3 Jeżeli wykonawca wykazał spełnianie warunków podmiotowych, polegających na zasobach innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacjiczęści zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentówwymienionych w pkt. 7.2.2.
7.3 Wykonawca wraz z ofertą przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o którejmowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy lub oświadczenie, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/9
7.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiastdokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 7.2.2., składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia orazdokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
— zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albozamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8,10 i 11ustawy.
7.4.1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 7.2.2. zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ważność takiego dokumentu jest jak dla dokumentówkrajowych.
7.4.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie należy złożyćoświadczenie.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena brutto. Waga 90
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/9
2. Okres udzielonej gwarancji. Waga 10
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
JRP/K-3A3-0/06/2015
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5.8.2015 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 5.8.2015 - 9:15
Miejscowość:
Ofertę należy złożyć w siedzibie spółki Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. adres: ul.Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt Funduszu Spójności.
VI.3)
Informacje dodatkowe
Postępowanie jest prowadzone w celu udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonegona podstawie art. 39 ustawy z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.),
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwotę określoną w art. 11 ust. 8 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofertydokumentów metodą spełnia /nie spełnia. Gdy zamawiający nie opisuje warunków i wymaga jedynie złożeniaoświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca składa to oświadczenie w odniesieniu do opisanegoprzedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość istotnej zmianyprzedmiotowej umowy w przypadkach opisanych w SIWZ.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Dz.U./S S123
30/06/2015
224988-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/9
30/06/2015S123
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/9
ul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnejprzysługującej Wykonawcy w toku postępowania udzielenie zamówienia
24.1 Wykonawcom oraz innym osobom, których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przezzamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia Odwołania do Prezesa Krajowej IzbyOdwoławczej na zasadach określonych w dziale VI ustawy dla postępowań o wartości większej od kwoty októrej mowa w art.11 ust.8 ustawy. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu.
24.2 Ponadto Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformowaćzamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej lub czynności zaniechanej do której byłzobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
25.6.2015