Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Morawica

Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 8
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:339578-2017:TEXT:PL:HTML
Polska-Morawica: Lampy i oprawy oświetleniowe
2017/S 165-339578
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Miasto i Gmina Morawicaul. Spacerowa 7Morawica26-026PolskaOsoba do kontaktów: Alojzy JakóbikTel.: +48 606206214E-mail: alojzy.jakobik@kancelariajiz.pl Faks: +48 413114690Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.morawica.eobip.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia możnauzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.morawica.eobip.pl/bip_morawica/index.jsp?place=Menu02&news_ca...
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Morawica.
Numer referencyjny: IN.271.13.2017.EM
II.1.2)
Główny kod CPV
31520000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 8
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem modernizacji oświetlenia drogowego Miasta i GminyMorawica.
Istniejące oświetlenie drogowe podwieszone jest na sieci elektroenergetycznej Rejonu EnergetycznegoKielce. Oświetlenie uliczne w większości zasilane jest z członów oświetlenia drogowego znajdującychsię w rozdzielnicach niskiego napięcia stacji transformatorowych. Wszystkie oprawy rtęciowe są bardzowyeksploatowane, skorodowane, o bardzo zaniżonych parametrach technicznych oświetleniowych. Wysięgnikina których są zainstalowane są oprawy rtęciowe posiadają znaczne ślady korozji i będą przeznaczone dowymiany. Zabezpieczenia opraw wymienianych zastąpić na nowe izolowane. Większość istniejących oprawrtęciowych, żarowo-rtęciowych i sodowych wraz z wysięgnikami są w złym stanie i wymagają wymiany.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
45316110
45316100
45310000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny gminy Morawica.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem modernizacji oświetlenia drogowego Miasta i GminyMorawica.
Istniejące oświetlenie drogowe podwieszone jest na sieci elektroenergetycznej Rejonu EnergetycznegoKielce. Oświetlenie uliczne w większości zasilane jest z członów oświetlenia drogowego znajdującychsię w rozdzielnicach niskiego napięcia stacji transformatorowych. Wszystkie oprawy rtęciowe są bardzowyeksploatowane, skorodowane, o bardzo zaniżonych parametrach technicznych oświetleniowych. Wysięgnikina których są zainstalowane są oprawy rtęciowe posiadają znaczne ślady korozji i będą przeznaczone dowymiany. Zabezpieczenia opraw wymienianych zastąpić na nowe izolowane. Większość istniejących oprawrtęciowych, żarowo-rtęciowych i sodowych wraz z wysięgnikami są w złym stanie i wymagają wymiany.
Projektowane oświetlenie drogowe realizowane będzie w oparciu o oprawy o następujących mocach 44W, 60W,88W, 103W oraz oprawy typu parkowego o mocach 36 W i 69W o asymetrycznym rozsyle światła.
Przyjęte moce w poszczególnych typach opraw należy traktować jako moce maksymalne. Wykonawca możezaproponować oprawy o niższej mocy jednakże przy zachowaniu podanych parametrów strumienia świetlnego.
Poszczególne moce opraw w zależności od typu drogi pokazano w tabeli na planach i na schematach ideowychzasilania.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 8
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/10/2017
Koniec: 30/06/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Przedmiot zamówienia przewidziany do dofinansowania w ramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanychśrodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzispełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż
1 000 000 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.
b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przezzamawiającego – na kwotę nie mniejszą niż
2 500 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wadium w wysokości – 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść przed upływemterminu składania ofert.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 8
A) wykonanych dostaw zawarty w JEDZ
wykaz dostaw wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy byływykonywane.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: dwie dostawypołączone z modernizacją systemu oświetlenia lub roboty budowlane, których zakresem była modernizacjasystemu oświetlenia, w ramach każdej z nich wykonano modernizację min. 1 000 punktów oświetleniowycho wartości min. 1 500 000 PLN brutto każda. (wymagane min. 1000 punktów oświetleniowych ma odnosićsię do jednej wykonanej modernizacji w ramach Gminy, miejscowości, terenu ze sobą powiązanego np.;osiedla. Zamawiający nie uzna za spełniony warunek w zakresie wymaganej ilości punktów oświetleniowychjeżeli wykonawca osiągnął go w ramach sumowanie ilości opraw zamontowanych na terenach ze sobą niepowiązanych np.; różnych miejscowościach)
Na wezwanie do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonanew sposób należyty.
b) wykazu osób zawarty w JEDZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
— Kierownik robót, który posiada uprawnienia (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązującychprzepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych który posiada doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat wkierowaniu wykonaniem modernizacji (przy robotach budowlanych kierownik robót), oświetlenia ulicznegopolegające na zrealizowaniu jednej od początku do końca dostawy z instalacją lub roboty budowlanej wzakresie której była wykonana modernizacja systemu oświetlenia, w ramach każdej zainstalowano min. 1000punktów oświetleniowych, (w JEDZ należy wskazać nazwę Zamawiającego datę zakończenia modernizacji,nazwę zadania modernizowanego oraz ilość punktów oświetleniowych zainstalowanych)
Do oferty w stosunku do koordynatora należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osobaposiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na teosoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z dnia 17.4.2008 r.ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państwczłonkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcjiw budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 8
Warunki realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonaniazamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/10/2017
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 09/10/2017
Czas lokalny: 09:15
Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Morawica, ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica, pok. nr 8.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawca złożyoświadczenie o braku podstaw wykluczenia (JED) oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następującedokumenty i oświadczenia;
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawywystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniempodatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumentypotwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 8
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu
c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alboinny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentpotwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa wustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716);
h) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiastdokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwojuz 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ichważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126).
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
26.1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy.
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 8
26.2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
26.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postacielektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnegokwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
26.4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacjielektronicznej.
26.5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdaniedrugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
26.6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone
w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nastronie internetowej.
26.7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dniod dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość ookolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
26.8. Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia
o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia
o udzieleniu zamówienia.
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
26.9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulegazawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia.
26.10. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dniaotrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes
w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza sięPrezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła sięzamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
26.11. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowaniaodwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
26.12. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego wykonawcy nie późniejniż do czasu otwarcia rozprawy.
26.13. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy,termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
26.14. W sprawach nie uregulowanych w pkt 24 w zakresie wniesienia odwołania i skargi mają zastosowanieprzepisy art. 179 – 198g ustawy.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Dz.U./S S165
30/08/2017
339578-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 8
30/08/2017S165
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 8
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/08/2017