Dostawa w formie leasingu operacyjnego zespołu urządzeń do frakcjonowania odpadów dla ZakładuUnieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o.

Dz.U./S S171
07/09/2017
350169-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 6
07/09/2017S171
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 6
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:350169-2017:TEXT:PL:HTML
Polska-Kunów: Usługi leasingu finansowego
2017/S 171-350169
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o.Janik, ul. Borowska 1Kunów27-415PolskaTel.: +48 412620669E-mail: zuojanik@poczta.onet.pl Faks: +48 412620669Kod NUTS: PL72
Adresy internetowe:
Główny adres: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik/
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: spółka prawa handlowego – gminna
I.5)
Główny przedmiot działalności
Inna działalność: gospodarka odpadami
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego zespołu urządzeń do frakcjonowania odpadów dla ZakładuUnieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o.o.
II.1.2)
Główny kod CPV
66114000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Dz.U./S S171
07/09/2017
350169-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 6
07/09/2017S171
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej linii technologicznejdo frakcjonowania odpadów – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana wZałączniku nr 1 do SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy;
— przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 35 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie zharmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości 20 % wartości urządzeń netto +VAT oraz kwoty wykupu urządzeń w wysokości 20 % wartości urządzeń netto + VAT.
— Udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie urządzeń i serwisowanie wliczonew koszty rat leasingu
— Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze urządzeń.
— Ubezpieczenia urządzeń w okresie leasingu wliczone w cenę rat leasingowych.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
42996100
43411000
42417200
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów „JANIK” sp. z o.o. Siedziba spółki: Janik ul. Borowska 1; 27-415 Kunów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej linii technologicznejdo frakcjonowania odpadów – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana wZałączniku nr 1 do SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy;
— przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 35 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie zharmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości 20 % wartości urządzeń netto +VAT oraz kwoty wykupu urządzeń w wysokości 20 % wartości urządzeń netto + VAT.
— Udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie urządzeń i serwisowanie wliczonew koszty rat leasingu
— Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze urządzeń.
— Ubezpieczenia urządzeń w okresie leasingu wliczone w cenę rat leasingowych.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Dz.U./S S171
07/09/2017
350169-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 6
07/09/2017S171
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 6
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej którejudostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składastosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie drukudo oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji o ofertach złożonych w postępowaniu.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresienie stawia żadnych wymagań.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresienie stawia żadnych wymagań.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Dz.U./S S171
07/09/2017
350169-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 6
07/09/2017S171
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 6
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 17/10/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 17/10/2017
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert – Zakład UnieszkodliwianiaOdpadów „JANIK” sp. z o.o. Siedziba spółki: Janik ul. Borowska 1; 27-415 Kunów.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokonaoceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawca złożyoświadczenie o braku podstaw wykluczenia (JED) oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następującedokumenty i oświadczenia;
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawywystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniempodatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumentypotwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu
c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alboinny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentpotwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu
Dz.U./S S171
07/09/2017
350169-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 6
07/09/2017S171
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 6
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa wustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716);
h) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejzamiastdokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wskazane w Rozporządzeniu MinistraRozwojuz 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresuichważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126).
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1 Wykonawcom oraz innym osobom, których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przezzamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia Odwołania do Prezesa Krajowej IzbyOdwoławczej na zasadach określonych w dziale VI ustawy dla postępowań o wartości większej od kwoty októrej mowa w art.11 ust.8 ustawy. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu.
2 Ponadto Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającegoo niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej lub czynności zaniechanej do której był zobowiązany napodstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676
Dz.U./S S171
07/09/2017
350169-2017-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 6
07/09/2017S171
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 6
PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
05/09/2017