Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018

Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 27
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:455196-2017:TEXT:PL:HTML
Polska-Michałów: Usługi leśnictwa
2017/S 219-455196
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo PińczówMichałów 294Michałów28-411PolskaOsoba do kontaktów: Alojzy JakóbikTel.: +48 606206214E-mail: alojzy.jakobik@kancelariajiz.pl Faks: +48 413771890Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:
Główny adres: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_pinczow/zamowienia_publ...
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Jednosta organizacyjna nieposiadające osobowości prawnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Zarządzanie zasobami leśnymi
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
Numer referencyjny: ZG.270.1.2017
II.1.2)
Główny kod CPV
77200000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 27
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna oraz szkółkarstwa, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 11 925 807.04 PLN
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Bogucice
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 27
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet I – Gospodarka leśna w Leśnictwie Bogucice, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 815 622.92 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 407811,46 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 407811,46 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Włochy
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 27
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet II – Gospodarka leśna w Leśnictwie Włochy, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, nasiennictwa,ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochrony przeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 27
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 874 090.86 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 437045,43 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 437045,43 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Michałów
Część nr: 3
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 27
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet III – Gospodarka leśna w Leśnictwie Michałów, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 318 382.04 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 27
nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 659191,02 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 659191,02 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Góry
Część nr: 4
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 27
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet IV – Gospodarka leśna w Leśnictwie Góry, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, nasiennictwa,ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochrony przeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 336 698.98 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 668349,49 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 668349,49 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Sancygniów
Część nr: 5
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9 / 27
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet V – Gospodarka leśna w Leśnictwie Sancygniów, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10 / 27
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 579 659.16 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 789829,58 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 789829,58 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Bugaj
Część nr: 6
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11 / 27
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet VI – Gospodarka leśna w Leśnictwie Bugaj, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, nasiennictwa,ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochrony przeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 810 223.12 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12 / 27
zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 405111,56 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 405111,56 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Teresów
Część nr: 7
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
13 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
13 / 27
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet VII – Gospodarka leśna w Leśnictwie Teresów, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 179 970.50 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 589985,25 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 589985,25 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Rudawa
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
14 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
14 / 27
Część nr: 8
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet VIII – Gospodarka leśna w Leśnictwie Rudawa, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
15 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
15 / 27
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 160 077.64 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 580038,82 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 580038,82 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka leśna w Leśnictwie Kazimierza
Część nr: 9
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77210000
77211000
77211100
77211200
77211300
77211400
77211500
77211600
77230000
77231000
77231200
77231600
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
16 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
16 / 27
75251120
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu,ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składasię załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności, załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki orazzałącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskania drewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet IX – Gospodarka leśna w Leśnictwie Kazimierza, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 850 764.88 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Przedmiotem
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
17 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
17 / 27
Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 425382,44 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 425382,44 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Gospodarka szkółkarska
Część nr: 10
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77211000
77211500
77211600
77230000
77231000
77231600
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu szkółkarstwa, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu szkółkarstwawynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składa się załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności,załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki oraz załącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskaniadrewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
18 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
18 / 27
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet X – Pakiet specjalistyczny pn. Gospodarka szkółkarska.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 611 261.44 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 305630,72 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 305630,72 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Mechaniczne melioracje agrotechniczne i mechaniczne przygotowanie gleby
Część nr: 11
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77211600
77230000
77231000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
19 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
19 / 27
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli lasu do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli lasuwynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składa się załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności,załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki oraz załącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskaniadrewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet XI – Pakiet specjalistyczny pn. Mechaniczne melioracje agrotechniczne i mechaniczne przygotowaniegleby.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 672 544.40 PLN
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
20 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
20 / 27
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 336272,20 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 336272,20 PLN.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Zabezpieczenie upraw leśnych przed zwierzyną poprzez ich grodzenie
Część nr: 12
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000
77211600
77230000
77231000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL72
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zasięg terytorialny nadleśnictwa Pińczów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm. – dalej: „Ustawao lasach”) obejmujące prace z zakresu ochrony lasu do wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku2018.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu ochrony lasuwynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składa się załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg czynności,załącznik nr 3.2. – strefy trudności i odległości zrywki oraz załącznik nr 3.3 – układ sortymentowy pozyskaniadrewna.
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty zostałodpowiednio w załączniku nr 3. Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1.-3.3. mają charakterszacunkowy,
4) Szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w składprzedmiotu zamówienia oraz opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr4 do SIWZ.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace (czynności) wchodzące w skład przedmiotuzamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
6) Pakiet XII – Pakiet specjalistyczny pn. Zabezpieczenie upraw leśnych przed zwierzyną poprzez ichgrodzenie.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 716 511.10 PLN
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
21 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
21 / 27
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowyobejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). PrzedmiotemOpcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiającynie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ichzlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotuzamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
W skazana w pkt. II.2.6) szacunkowa wartość zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe w kwocie 358255,55 PLN oraz 100 % zamówień o których mowa w których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w kwocie 358255,55 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Cd. z sekcji III 1.3
X ) dla Pakietu X
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 sztuką ciągnika wyposażonego w bieg pełzający oraz conajmniej 1 sztuką opryskiwacza
b) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ześrodkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
XI ) dla Pakietu XI
Dysponuje lub będzie dysponował:
a) co najmniej 1 zestawem składającym się z rozdrabniacza i ciągnika o mocy minimum 100 KM
b) co najmniej 1 sztuką pługofrezarki, 1 sztuką pługa leśnego oraz co najmniej 1 sztuką ciągnika o mocyminimum 100 KM
Jeżeli zostanie złożona oferta na więcej niż jeden pakiet, powyższy warunek Zamawiający oceni wspólnie dlatych pakietów wg zasady: 1 harwester na każde rozpoczęte 24 tys. m3 lub 1 pilarz na każde rozpoczęte 2 tys.m3 przewidzianej do pozyskania w pakietach puli drewna, z założeniem, że ludzie i sprzęt mogą się uzupełniać.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
22 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
22 / 27
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniuw odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostaniespełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejsząniż:
I) dla Pakietu I
74 000,00 zł
II) dla Pakietu II
79 000,00 zł
III) dla Pakietu III
119 000,00 zł
IV) dla Pakietu IV
121 000,00 zł
V) dla Pakietu V
143 000,00 zł
VI) dla Pakietu VI
73 000,00 zł
VII) dla Pakietu VII
107 000,00 zł
VIII) dla Pakietu VIII
105 000,00 zł
IX) dla Pakietu IX
77 000,00 zł
X) dla Pakietu X
56 000,00 zł
XI) dla Pakietu XI
61 000,00 zł
XII) dla Pakietu XII
65 000,00 zł
2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:
dla Pakietu I w wysokości 12 000,00 zł
dla Pakietu II w wysokości 13 000,00 zł
dla Pakietu III w wysokości 19 000,00 zł
dla Pakietu IV w wysokości 20 000,00 zł
dla Pakietu V w wysokości 23 000,00 zł
dla Pakietu VI w wysokości 12 000,00 zł
dla Pakietu VII w wysokości 17 000,00 zł
dla Pakietu VIII w wysokości 17 000,00 zł
dla Pakietu IX w wysokości 12 000,00 zł
dla Pakietu X w wysokości 9 000,00 zł
dla Pakietu XI w wysokości 10 000,00 zł
dla Pakietu XII w wysokości 10 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Cd. z sekcji III.1.3:
VI ) dla Pakietu VI
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
23 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
23 / 27
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 szt. maszyn leśnych typu harwester
oraz
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska
lub
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 3 osoby, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska;
b) dysponuje lub będzie dysponował liczbą co najmniej 1 szt. ciągników uniwersalnych przystosowanych dozrywki drewna lub ciągników specjalistycznych do zrywki drewna,
c) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ześrodkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
VII ) dla Pakietu VII
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 szt. maszyn leśnych typu harwester
oraz
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska
lub
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 3 osoby, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska;
b) dysponuje lub będzie dysponował liczbą co najmniej 1 szt. ciągników uniwersalnych przystosowanych dozrywki drewna lub ciągników specjalistycznych do zrywki drewna,
c) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ześrodkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
VIII ) dla Pakietu VIII
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 szt. maszyn leśnych typu harwester
oraz
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska
lub
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 4 osoby, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska;
b) dysponuje lub będzie dysponował liczbą co najmniej 1 szt. ciągników uniwersalnych przystosowanych dozrywki drewna lub ciągników specjalistycznych do zrywki drewna,
c) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ześrodkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
IX ) dla Pakietu IX
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 szt. maszyn leśnych typu harwester
oraz
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 2 osoby, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska
lub
skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 2 osoby, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkoleniedopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska;
b) dysponuje lub będzie dysponował liczbą co najmniej 1 szt. ciągników uniwersalnych przystosowanych dozrywki drewna lub ciągników specjalistycznych do zrywki drewna,
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
24 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
24 / 27
c) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ześrodkami chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy określa załącznik do SIWZ – wzór umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/12/2017
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 21/12/2017
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w Nadleśnictwie Pińczów pokój nr 5.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, wokresie3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniuusługpodobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
Zakres rzeczowy usług nie przekroczy wartości 100 % wartości niniejszego zamówienia.
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
25 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
25 / 27
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „proceduryodwróconej”,októrejmowa w art. 24aa ust. 1 i 2 Pzp. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiającynajpierwdokonaocenyofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza,niepodlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa wpkt6.1.SIWZWykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczeniaidokumenty(wterminach wskazanych w SIWZ):
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej,jeżeliodrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstawwykluczenianapodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawcaniezalegazopłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, zawarcie porozumieniazwłaściwymorganempodatkowym.
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń SpołecznychlubKasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca niezalegazopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, ;
d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14i 21PZPoraz,odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przezzamawiającegonapodstawieart. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP,
e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądulubostatecznejdecyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społecznelubzdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentypotwierdzającedokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnamilub zawarciewiążącegoporozumieniaw sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczeniaopisanej wart. 24 ust. 1pkt 15 PZP)(wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ);
f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczegozakazuubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1pkt 22PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ);
g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie nakaręograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust.5 pkt5i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ);
h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej onaruszeniuobowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisówo zabezpieczeniuspołecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt7PZP(wg wzorustanowiącego załącznik do SIWZ);
i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa wustawiez dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm.) (wgwzorustanowiącego załącznik do SIWZ);
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejzamiastdokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wskazane w Rozporządzeniu MinistraRozwojuz26.07.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresuichważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126).
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
26 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
26 / 27
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówieniawokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązanyzłożyćoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
16.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówieniaorazponiósłlub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP,przysługujeodwołaniewyłącznie od niezgodnej z przepisami PZP czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu oudzieleniezamówienia lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany napodstawie PZP.
16.2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji oczynnościzamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane w sposób określony wart. 180ust. 5 zd. drugiePZP, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
16.3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowieńspecyfikacjiistotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia wDziennikuUrzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastronieinternetowej.
16.4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 16.2 i 16.3 wnosi się w terminie 10 dnioddnia, wktórym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomośćookolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
16.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowejalbo wpostacielektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albokwalifikowanympodpisemelektronicznym..
16.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesieniaodwołaniawtaki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
16.7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikompostępowaniaodwoławczegoprzysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwegodla siedziby albomiejscazamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa KrajowejIzby Odwoławczejwterminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpisprzeciwnikowi skargi.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
Dz.U./S S219
15/11/2017
455196-2017-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
27 / 27
15/11/2017S219
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
27 / 27
ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/11/2017