Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w 2016r.

http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_jedrzejow/zamowienia_publiczne/pg_201511120385222407407

Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/14
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:398255-2015:TEXT:PL:HTML
Polska-Jędrzejów: Usługi leśnictwa
2015/S 218-398255
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Nadleśnictwo Jędrzejówul. Wilanowska 2Osoba do kontaktów: Alojzy Jakóbik28-300 JędrzejówPOLSKATel.: +48 606206214E-mail: alojzy.jakobik@kancelariajiz.plFaks: +48 413868645
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.radom.lasy.gov.pl/web/jedrzejow
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: zarządzanie zasobami leśnymi
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w 2016r.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Zasięgterytorialny Nadleśnictwa Jędrzejów.
Kod NUTS PL332
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/14
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z późn. zm.) obejmująceprace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, szkółkarstwa, nasiennictwa i selekcji,zadrzewień, łowiectwa, utrzymania obiektów leśnych, pozyskania i zrywki drewna oraz ubocznego użytkowanialasu do wykonania na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnychprac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Jędrzejów, przy czymrealizacja poszczególnych części zamówienia będzie się odbywała w granicach administracyjnych leśnictw –właściwych dla danej części zamówienia
Opisy czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia i ich kody zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000,77231000, 77231200, 77231600, 77600000, 75251120
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z późn. zm.) obejmująceprace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, szkółkarstwa, nasiennictwa i selekcji,zadrzewień, łowiectwa, utrzymania obiektów leśnych, pozyskania i zrywki drewna oraz ubocznego użytkowanialasu do wykonania na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnychprac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Jędrzejów, przy czymrealizacja poszczególnych części zamówienia będzie się odbywała w granicach administracyjnych leśnictw –właściwych dla danej części zamówienia
Opisy czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia i ich kody zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 6 982 000 i 10 480 000 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/14
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.1.2016. Zakończenie 23.12.2016
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna oraz ubocznego użytkowania lasu na terenie leśnictwa Małogoszcz i Caców
1)
Krótki opis
Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna oraz ubocznego użytkowania lasu na terenie leśnictwa Małogoszcz i Caców.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000,77231000, 77231200, 77231600, 75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 750 000 i 1 127 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna, utrzymania obiektów leśnych, zadrzewień oraz ubocznego użytkowania lasu na terenie leśnictwa Bizorenda,Lasków, Mnichów i Łysaków
1)
Krótki opis
Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna, utrzymania obiektów leśnych, zadrzewień oraz ubocznego użytkowania lasu na terenie leśnictwaBizorenda, Lasków, Mnichów i Łysaków.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000,77231000, 77231200, 77231600, 75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 176 000 i 3 265 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
Nazwa: Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna, utrzymania obiektów leśnych, zadrzewień, łowiectwa oraz ubocznego użytkowania lasu na terenie leśnictwaOksa, Cierno, Kanice oraz Ośrodka Hodowli Zwierzyny
1)
Krótki opis
Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywkidrewna, utrzymania obiektów leśnych, zadrzewień, łowiectwa oraz ubocznego użytkowania lasu na terenieleśnictwa Oksa, Cierno, Kanice oraz Ośrodka Hodowli Zwierzyny.
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/14
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000,77231000, 77231200, 77231600, 77600000, 75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 065 000 i 3 099 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4
Nazwa: Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji, ochrony lasu, ochronyprzeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna, utrzymania obiektów leśnych, zadrzewień oraz ubocznego użytkowanialasu na terenie leśnictwa Słupia, Czarny Las, Sielec
1)
Krótki opis
Pakiet obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji, ochrony lasu, ochronyprzeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna, utrzymania obiektów leśnych, zadrzewień oraz ubocznegoużytkowania lasu na terenie leśnictwa Słupia, Czarny Las, Sielec.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000,77231000, 77231200, 77231600, 77600000, 75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 697 000 i 2 547 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5
Nazwa: Pakiet obejmujący prace z zakresu: nasiennictwa i selekcji, ochrony przeciwpożarowej oraz szkółkarstwa leśnegona terenie Szkółki leśnej „Mniszek”
1)
Krótki opis
Pakiet obejmujący prace z zakresu: nasiennictwa i selekcji, ochrony przeciwpożarowej oraz szkółkarstwaleśnego na terenie Szkółki leśnej „Mniszek”.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77211500, 77211600, 77231000, 77231200, 77231600
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 294 000 i 442 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej niżej dla poszczególnych częścizamówienia:
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/14
dla części I w wysokości 19 000 PLN
dla części II w wysokości 55 000 PLN
dla części III w wysokości 52 000 PLN
dla części IV w wysokości 43 000 PLN
dla części V w wysokości 7 400 PLN
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U z 2014 r. poz. 1804 ).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w bankuBGŻ BNP Paribas S.A. O/Jędrzejów nr rachunku:
81 2030 0045 1110 0000 0026 9180 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na„Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2016r. – Część___________________.”
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjiubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikaćbezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.
9.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone narachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone dooferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1). Wadiummusi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który niewniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostaniewykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotuzamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZPoraz art. 46 ust. 5 PZP.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będą Protokoły Odbioru robót wskazane w § 8 ust. 9umowy.
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/14
Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy. Za dzień dokonania płatności przyjmuje siędzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Obowiązujący podatek VAT naliczony zostanie w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
7.10. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawnedo reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treśćpełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialnośćsolidarną za wykonanie umowy;
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcękierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i wimieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lideralub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego zosobna.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 7.1 W celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniaw oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/14
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 i 10 –11PZP – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP –wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
g) Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 PZP mają miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego alboadministracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 PZP – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, z tymże w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje sięje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przednotariuszem.
h) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotównależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzorustanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
W przypadku oferty wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. ofertywykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednioz zastrzeżeniem, że do oferty należy załączyć (1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu oraz (2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawcanie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.
7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejzamiast dokumentów:
1) o których mowa w pkt 7.1. ppkt b, c, d, f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznezdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu (c) nie orzeczono wobec niego zakazuubiegania się o zamówienie.
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/14
2) o których mowa w pkt 7.1. ppkt e, g składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lubadministracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumentu dotyczą, w zakresieokreślonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 PZP.
7.5. Dokumenty, o których mowa powyżej w rozdz. 7 pkt. 7.4. ust. 1) lit. a) oraz c) oraz w rozdziale 7 pkt7.4. ust. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty, o których mowa powyżej w rozdz. 7 pkt. 7.4. ust. 1) lit. b) powinny być wystawiane nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4., zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 7.5. stosuje się odpowiednio.
7.7. Dokumenty składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów nazasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy kopie dokumentówdotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów poświadczane są za zgodność z oryginałemodpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie stawiaszczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu dowarunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż:
4.I.) dla części I
90 000,00 zł
4.II) dla części II
260 000,00 zł
4.III) dla części III
248 000,00 zł
4.IV.) dla części IV
204 000,00 zł
4.V.) dla części V
35 000,00 zł.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
6.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oudzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, art. 24 ust. 2a PZP oraz w art.24 ust. 2 pkt 5 PZP.
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówieniawykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.), złożyli odrębneoferty, chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwejkonkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którychmowa w art. 22 ust. 1 PZP dotyczące:
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/14
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału wpostępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
2.I.) dla części I
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 560 000 PLN
2.II.) dla części II
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 1 640 000 PLN
2.III.) dla części III
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 1 560 000 PLN
2.IV.) dla części IV
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 1 280 000 PLN
2.V.) dla części V
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu szkółkarstwa, nasiennictwa i selekcjidrzew leśnych oraz ochrony p-poż na kwotę nie mniejszą niż 220 000 PLN
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten, w zakresie dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,że dysponuje:
3a.I.) dla części I
— co najmniej 4 szt. ciągników zrywkowych lub ciągników przystosowanych do zrywki drewna,
— co najmniej 3 szt. pługów do przygotowania gleby w tym pług LPZ -1szt., pług aktywny – 1szt, pługofrezarka– 1szt.
3a.II.) dla części II
— co najmniej 8 szt. ciągników zrywkowych lub ciągników przystosowanych do zrywki drewna,
— co najmniej 3 szt. pługów do przygotowania gleby w tym pług LPZ-1szt, pług aktywny-1szt,pługofrezarka-1szt.
3a.III.) dla części III
— co najmniej 1 szt. maszyny leśnej typu harwester,
— co najmniej 6 szt. ciągników zrywkowych lub ciągników przystosowanych do zrywki drewna,
— co najmniej 3 szt. pługów do przygotowania gleby w tym pług LPZ-1szt., pług aktywny-1szt,pługofrezarka-1szt.
3a.IV.) dla części IV
— co najmniej 6 szt. ciągników zrywkowych lub ciągników przystosowanych do zrywki drewna,
— co najmniej 2 szt. pługów do przygotowania gleby w tym pług LPZ-1szt, pług aktywny-1szt.
3a.V.) dla części V
— ciągnik rolniczy z napędem 4x4 – 1 szt.
— minimalna moc 60 KM
— posiadający bieg pełzający
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/14
— rozstaw kół: w obrysie zewnętrznym max. 1800 mm;
w obrysie wewnętrznym: min 1050 mm
— glebogryzarka ciągnikowa – 1 szt.
— brona talerzowa – 1 szt.
— wyorywacz sadzonek z aktywnym rusztem – 1 szt.
— pług rolniczy 3 skibowy – 1 szt.
— siewnik do nasion drobnych – 1 szt.
— opryskiwacz polowy – 1 szt.
— pojemność 400 l
— szerokość robocza minimum 12 m
— wyposażony w potrójne końcówki z możliwością zamykania pojedynczych sekcji
— aktualny certyfikat dopuszczający do użytku
— kultywator do uprawy międzyrzędowej – 1 szt.
— brony rolnicze 5 polowe- 1 szt.
— rozrzutnik 1 szt.
— rozsiewacz nawozów – 1 szt.
— podcinacz korzeni z nożem poziomym – 1 szt.
— agregat uprawowy – 1 szt.
— agregat uprawowy aktywny o szerokości roboczej co najmniej 2,5 m –1 szt.
— wał – 1 szt.
— opryskiwacz ręczny plecakowy o pojemności 15 litrów wyposażony w lancę regałową
4 dyszową oraz osłonę herbicydową – 1szt
Uwaga: Istnieje możliwość dzierżawy maszyn i urządzeń należących do Zamawiającego. Wykaz sprzętu orazwarunki dzierżawy zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. Podpisanie umowy na korzystanie ze sprzętu nadleśnictwanastąpi z Wykonawcą który wygra przetarg.
Warunek ten, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje:
3b.I) dla części I
— co najmniej 7 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarkązgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa ihigieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lubodpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodniez przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
3b.II.) dla części II
— co najmniej 18 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracyz pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawiebezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161,poz. 1141) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiejuznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
3b.III.) dla części III
— co najmniej 15 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracyz pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawiebezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161,
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11/14
poz. 1141) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiejuznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
— 1 osobę posiadającą uprawnienia operatora maszyny wielooperacyjnej (posiadajaca minimum 12 miesięcznedoświadczenie w obsłudze maszyny wielooperacyjnej lub harvestera)
3b.IV.) dla części IV
— co najmniej 14 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracyz pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawiebezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161,poz. 1141) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiejuznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
3b.V.) dla części V
— co najmniej 1 osobę posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środków ochrony roślinzgodnie z art. 64 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz.547);
— co najmniej 5 osób posiadających 12 miesięczne doświadczenie jako pracownik fizyczny wykonujący prace zzakresu szkółkarstwa leśnego
7.2. W celu wykazania spełnienia warunków w postępowaniu dla każdej części zamówienia do ofert należyzałączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP – zgodnie zzałącznikiem nr 3 do SIWZ.
b) wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie– zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Dowodami są: (1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lubciągłych poświadczenie powinno być́ wydane nie wcześniej niż́ na 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert; (2) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać́ poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy Zamawiającyjest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca niema obowiązku przedkładania dowodów. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jedenwspólny wykaz dla każdej części.
c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowaniazasobami (załącznik nr 9 do SIWZ);
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przeznich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osobyktóre będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osób) posiadają wymaganeuprawnienia (załącznik nr 8 do SIWZ)
e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie możeprzedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego,
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12/14
może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przezZamawiającego warunku.
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie kilku części zamówienia to nie może celem wykazania spełnieniawarunków udziału w postępowaniu wskazać tego samego doświadczenia, tego samego potencjałutechnicznego, tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, ani tego samego potencjałufinansowego w więcej niż jednej części zamówienia. W przypadku wykazania przez Wykonawcę tego samegodoświadczenia, tego samego potencjału technicznego, tych samych osób przewidzianych do realizacjizamówienia, lub tego samego potencjału finansowego w więcej niż jednej części zamówienia Zamawiającyodrzuci ofertę tego Wykonawcy.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 70
2. Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Waga 20
3. Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego. Waga 7
4. Doświadczenie własne Wykonawcy. Waga 3
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
SA.270.15.2015
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3.12.2015 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
13/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
13/14
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 3.12.2015 - 9:15
Miejscowość:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.12.2015 r. o godz. 9.15 w Nadleśnictwie Jędrzejów pokój nr 9
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawieart.39 – 46 z uwzględnieniem art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekstjednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą Pzp lub ustawą.
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz zofertą, w oparciu o zasadę „spełnia” – „nie spełnia”.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawyPzp do 50 % zakresu usług wymienionych w umowie podstawowej.
Możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte we Wzorze Umowy.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba OdwoławczaPostępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 16.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszeniaprzez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami Ustawyczynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności, doktórej Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Ustawy.
16.2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane za pomocą faksu, albo w terminie 15 dni – jeżelizostały przesłane w inny sposób.
16.3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Dz.U./S S218
11/11/2015
398255-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
14/14
11/11/2015S218
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
14/14
16.4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 16.2 i 16.3 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, wktórym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
16.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznejopatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanegocertyfikatu.
16.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania wtaki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba OdwoławczaPostępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
6.11.2015