Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2016

http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_pinczow/zamowienia_publiczne/pg_201511100763653993054

Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/15
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:396291-2015:TEXT:PL:HTML
Polska-Michałów: Usługi leśnictwa
2015/S 217-396291
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo PińczówMichałów 294Osoba do kontaktów: Alojzy Jakóbik28-411 MichałówPOLSKATel.: +48 606206214E-mail: pinczow@radom.lasy.gov.pl
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: zarządzanie zasobami leśnymi
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2016.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Zasięgterytorialny Nadleśnictwa Pińczów.
Kod NUTS PL33
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/15
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1ustawy z 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z późn. zm.) obejmujące prace zzakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz prac szkółkarskichdo wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnychprac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Pińczów, przy czymrealizacja poszczególnych części zamówienia będzie się odbywała w granicach administracyjnych leśnictw –właściwych dla danej części zamówienia.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000,77231000, 77231200, 77231600, 75251120
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1ustawy z 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z późn. zm.) obejmujące prace zzakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna oraz prac szkółkarskichdo wykonania na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnychprac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Pińczów, przy czymrealizacja poszczególnych części zamówienia będzie się odbywała w granicach administracyjnych leśnictw –właściwych dla danej części zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 5 563 000 i 8 378 000 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.1.2016. Zakończenie 31.12.2016
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/15
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Gospodarka leśna w Leśnictwach Bogucice i Włochy
1)
Krótki opis
Gospodarka leśna w Leśnictwach Bogucice i Włochy, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77230000, 77231000,77231200
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 820 000 i 1 231 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 3 %.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego – 7 %,
Część nr: 2
Nazwa: Gospodarka leśna w Leśnictwach Michałów i Teresów
1)
Krótki opis
Gospodarka leśna w Leśnictwach Michałów i Teresów, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77230000, 77231000, 77231200,75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 190 000 i 1 795 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 3 %.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego – 7 %,
Część nr: 3
Nazwa: Gospodarka leśna w Leśnictwach Góry i Sancygniów
1)
Krótki opis
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/15
Gospodarka leśna w Leśnictwach Góry i Sancygniów, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77230000, 77231000, 77231200,75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 460 000 i 2 204 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 3 %.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego – 7 %,
Część nr: 4
Nazwa: Gospodarka leśna w Leśnictwach Rudawa i Kazimierza
1)
Krótki opis
Gospodarka leśna w Leśnictwach Rudawa i Kazimierza, obejmujący prace z zakresu: hodowli lasu,nasiennictwa, ochrony lasu, turystycznego zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochronyprzeciwpożarowej.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77230000, 77231000, 77231200,75251120
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 1 035 000 i 1 556 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 3 %.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego – 7 %,
Część nr: 5
Nazwa: Pakiet specjalistyczny pn. Mechaniczne melioracje agrotechniczne i mechaniczne przygotowanie gleby
1)
Krótki opis
Pakiet specjalistyczny pn. Mechaniczne melioracje agrotechniczne i mechaniczne przygotowanie gleby.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77211000, 77230000, 77231000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/15
Zakres: między 230 000 i 347 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 3 %.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego – 7 %,
Część nr: 6
Nazwa: Pakiet specjalistyczny pn. Pozyskanie drewna przy pomocy maszyn wielooperacyjnych i jego zrywka
1)
Krótki opis
Pakiet specjalistyczny pn. Pozyskanie drewna przy pomocy maszyn wielooperacyjnych i jego zrywka.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77230000, 77231000,77231200
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 302 000 i 454 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 3 %.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia przy pomocy własnego potencjału technicznego – 7 %,
Część nr: 7
Nazwa: Pakiet specjalistyczny pn. Zabezpieczenie upraw leśnych przed zwierzyną poprzez ich grodzenie
1)
Krótki opis
Pakiet specjalistyczny pn. Zabezpieczenie upraw leśnych przed zwierzyną poprzez ich grodzenie.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77230000, 77231000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 188 000 i 283 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 10 %.
Część nr: 8
Nazwa: Pakiet specjalistyczny pn. Gospodarka szkółkarska
1)
Krótki opis
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/15
Pakiet specjalistyczny pn. Gospodarka szkółkarska.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77200000, 77230000, 77211600, 77211500, 77231600
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 338 000 i 508 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryteriamia oceny ofert
1) Cena –70 %,
2) Realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 %.
3) Doświadczenie własne Wykonawcy – 10 %.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej niżej dla poszczególnych częścizamówienia:
dla części I w wysokości 21 000 PLN
dla części II w wysokości 32 000 PLN
dla części III w wysokości 39 000 PLN
dla części IV w wysokości 25 000 PLN
dla części V w wysokości 6 000 PLN
dla części VI w wysokości 7 000 PLN
dla części VII w wysokości 5 000 PLN
dla części VIII w wysokości 9 000 PLN
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz.275 zpóźniejszymi zmianami).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; nrrachunku: 63 1020 2645 0000 5102 0015 1647 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniuna „Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Pińczów w roku 2016, Część___________________.”
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjiubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikaćbezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp.
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/15
9.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone narachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone dooferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 7). Wadiummusi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który niewniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostaniewykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotuzamówienia;
3) kwotę gwarancji/poręczenia;
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzporaz art. 46 ust. 5 Pzp.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będą Protokoły Odbioru robót wskazane w § 8 ust. 9umowy.
Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy. Za dzień dokonania płatności przyjmuje siędzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Obowiązujący podatek VAT naliczony zostanie w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawnedo reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treśćpełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
b) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialnośćsolidarną za wykonanie umowy;
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcękierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i wimieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
d) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lideralub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego zosobna.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/15
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 7.1 W celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniaw oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 i 10–11Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp –wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcejWykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich.
g) Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 PZP mają miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego alboadministracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 PZP – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, ztym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje sięje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przednotariuszem.
h) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotównależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzorustanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/15
W przypadku oferty wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. ofertywykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednioz zastrzeżeniem, że do oferty należy załączyć (1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu oraz (2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawcanie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.
7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejzamiast dokumentów:
1) o których mowa w pkt 7.1. ppkt b, c, d, f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznezdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu (c) nie orzeczono wobec niego zakazuubiegania się o zamówienie.
2) o których mowa w pkt 7.1. ppkt e, g składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lubadministracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumentu dotyczą, w zakresieokreślonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8, 10 i 11 Pzp.
7.5. Dokumenty, o których mowa powyżej w rozdz. 7 pkt 7.4. ust. 1) lit. a) oraz c) oraz w rozdziale 7 pkt.7.4. ust. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty, o których mowa powyżej w rozdz. 7 pkt 7.4. ust. 1) lit. b) powinny być wystawiane nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4., zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 7.5. stosuje się odpowiednio.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie stawiaszczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu dowarunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż:
4.I.) dla części I
130 000 PLN
4.II) dla części II
190 000 PLN
4.III) dla części III
230 000 PLN
4.IV.) dla części IV
160 000 PLN
4.V.) dla części V
35 000 PLN
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/15
4.VI) dla części VI
45 000 PLN
4.VII) dla części VII
30 000 PLN
4.VIII.) dla części VIII
54 000 PLN
W celu wykazania spełnienia warunków w postępowaniu dla każdej części zamówienia do ofert należyzałączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie możeprzedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego,może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przezZamawiającego warunku.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
6.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oudzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, art. 24 ust. 2a Pzp oraz w art.24 ust. 2 pkt 5 Pzp.
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówieniawykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, chyba, żewykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzywykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którychmowa w art. 22 ust. 1 PZP dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału wpostępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
2.I.) dla części I
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 600 00 PLN brutto
2.II.) dla części II
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 900 000 PLN brutto
2.III.) dla części III
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 1 100 000 PLN brutto
2.IV.) dla części IV
w okresie następujących po sobie 12 miesięcy wykonał usługi z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki ipozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 740 000 PLN brutto
2.V.) dla części V
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11/15
usługi polegające na wykonaniu melioracji agrotechnicznych i mechanicznym przygotowaniu gleby o wartościnie mniejszej niż 170 000 PLNbrutto; w tym:
a) usługi polegające na wykonaniu melioracji agrotechnicznych przy pomocy rozdrabniacza o wartości niemniejszej niż 80 000 PLN brutto;
b) usługi polegające na przygotowaniu gleby przy pomocy pługofrezarki o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLNbrutto
2.VI.) dla części VI
usługi polegające na pozyskaniu drewna o wartości nie mniejszej niż 220 000 PLN brutto, w tym:
a) usługi polegające na pozyskaniu drewna przy pomocy maszyn wielooperacyjnych o wartości nie mniejszejniż 90 000 PLN brutto,
b) usługi polegające na zrywce drewna o wartości nie mniejszej niż 120 000 PLN brutto
2.VII.) dla części VII
usługi polegające na zabezpieczeniu upraw leśnych przed zgryzaniem poprzez ich ogrodzenie o wartości niemniejszej niż 130 000 PLN brutto
2.VIII.) dla części VIII
usługi polegające na realizacji zadań z zakresu gospodarki leśnej o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLNbrutto; w tym:
usługi polegające na realizacji zadań z zakresu szkółkarstwa o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten, w zakresie dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,że dysponuje:
3a.I.) dla części I
co najmniej 1 sztuką ciągnika przystosowanego do zrywki drewna oraz 1 sztuką sprzętu przystosowanegodo zrywki drewna stosowego i kłodowanego z załadunkiem mechanicznym (przez co Zamawiający rozumieforwarder, ciągnik uniwersalny z przyczepą do zrywki drewna zaopatrzoną w żuraw do załadunku, itp.)
3a.II.) dla części II
co najmniej 1 sztuką ciągnika przystosowanego do zrywki drewna oraz 1 sztuką sprzętu przystosowanegodo zrywki drewna stosowego i kłodowanego z załadunkiem mechanicznym (przez co Zamawiający rozumieforwarder, ciągnik uniwersalny z przyczepą do zrywki drewna zaopatrzoną w żuraw do załadunku, itp.)
3a.III.) dla części III
co najmniej 1 sztuką ciągnika przystosowanego do zrywki drewna oraz 1 sztuką sprzętu przystosowanegodo zrywki drewna stosowego i kłodowanego z załadunkiem mechanicznym (przez co Zamawiający rozumieforwarder, ciągnik uniwersalny z przyczepą do zrywki drewna zaopatrzoną w żuraw do załadunku, itp.)
3a.IV.) dla części IV
co najmniej 1 sztuką ciągnika przystosowanego do zrywki drewna oraz 1 sztuką sprzętu przystosowanegodo zrywki drewna stosowego i kłodowanego z załadunkiem mechanicznym (przez co Zamawiający rozumieforwarder, ciągnik uniwersalny z przyczepą do zrywki drewna zaopatrzoną w żuraw do załadunku, itp.)
3a.V.) dla części V
co najmniej 1 zestawem składającym się z rozdrabniacza i ciągnika o mocy minimum 100 KM oraz co najmniej1 sztuką pługofrezarki, 1 sztuką pługu leśnego, oraz co najmniej 1 sztuką ciągnika o mocy minimum 100 KM
3a.VI.) dla części VI
co najmniej 1 sztuką harvestera oraz co najmniej 1 sztuką ciągnika przystosowanego do zrywki drewna (w tymco najmniej 1 ciągnik lub zestaw przystosowany do nasiębiernej zrywki drewna
3a.VIII.) dla części VIII
co najmniej 1 sztuką ciągnika wyposażonego w bieg pełzający oraz co najmniej 1 sztuką opryskiwacza
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12/15
Warunek ten, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje:
3b.I) dla części I
a) co najmniej 4 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy zpilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwai higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141) lubodpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodniez przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
b) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środków ochrony roślinzgodnie z art. 64 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r., poz. 455);
c) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z § 4 ust 2 Rozporządzenia MinistraGospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze ikonserwacji urządzeń technicznych w zakresie obsługi żurawi
3b.II.) dla części II
a) co najmniej 6 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy zpilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwai higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141) lubodpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodniez przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
b) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środków ochrony roślinzgodnie z art. 64 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r., poz. 455);
c) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z § 4 ust 2 RozporządzeniaMinistra Gospodarki z 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze ikonserwacji urządzeń technicznych w zakresie obsługi żurawi
3b.III.) dla części III
a) co najmniej 6 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarkązgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa ihigieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lubodpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodniez przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
b) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środków ochrony roślinzgodnie z art. 64 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r., poz. 455);
c) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z § 4 ust 2 Rozporządzenia MinistraGospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze ikonserwacji urządzeń technicznych w zakresie obsługi żurawi
3b.IV.) dla części IV
a) co najmniej 5 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarkązgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa ihigieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lubodpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodniez przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
13/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
13/15
b) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środków ochrony roślinzgodnie z art. 64 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r., poz. 455);
c) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z § 4 ust 2 Rozporządzenia MinistraGospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze ikonserwacji urządzeń technicznych w zakresie obsługi żurawi
3b.V.) dla części VI
co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z § 4 ust 2 Rozporządzenia MinistraGospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze ikonserwacji urządzeń technicznych w zakresie obsługi żurawi
3b.VI.) dla części VIII
a) co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie w wykonywaniu prac z zakresu prac szkółkarskich;
b) co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie środków ochrony roślinzgodnie z art. 64 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r., poz. 455);
7.2. W celu wykazania spełnienia warunków w postępowaniu dla każdej części zamówienia do ofert należyzałączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP – zgodnie zzałącznikiem nr 3 do SIWZ.
b) wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie– zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Dowodami są: (1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lubciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert; (2) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawcanie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku, gdy Zamawiający jestpodmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca niema obowiązku przedkładania dowodów. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jedenwspólny wykaz dla każdej części.
c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowaniazasobami (załącznik nr 9 do SIWZ);
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przeznich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osobyktóre będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osób) posiadają wymaganeuprawnienia (załącznik nr 8 do SIWZ).
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
14/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
14/15
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, wzaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZG.271.17.2015
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
1.12.2015 - 10:15
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 1.12.2015 - 10:30
Miejscowość:
12.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 01.12.2015r. do godz. 10:15 w NadleśnictwiePińczów pokój nr 7
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawieart.39 – 46 z uwzględnieniem art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekstjednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą Pzp lub ustawą.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„niespełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
Dz.U./S S217
10/11/2015
396291-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
15/15
10/11/2015S217
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
15/15
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawyPzp do 50 % zakresu usług wymienionych w umowie podstawowej.
Możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte we Wzorze Umowy.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 16.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszeniaprzez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami Ustawyczynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności, doktórej Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Ustawy.
16.2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane za pomocą faksu, albo w terminie 15 dni – jeżelizostały przesłane w inny sposób.
16.3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
16.4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 16.2 i 16.3 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, wktórym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
16.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznejopatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanegocertyfikatu.
16.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania wtaki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
5.11.2015